شناسهٔ خبر: 170113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

اعطای زمین رایگان به ۲۰ خانوار حائز شرایط جوانی جمعیت در شهرستان آران و بیدگل

قرعه کشی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از اعطای زمین رایگان به ۲۰ خانوار حائز شرایط جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به حائزین شرایط طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان آران و بیدگل با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خانوارهای حائز شرایط برگزار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در این خصوص اظهار کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از خانوارهای ثبت نامی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده‌ و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال، در شهر آران و بیدگل در مجموع بیش از ۴۹۰ نفر حائز شرایط شدند.  

وی با اشاره به تامین زمین برای ۱۰۰ خانوار حائز شرایط گفت: در حال حاضر در این مراسم قرعه کشی که در قالب پویش عید قربان تا عید غدیرخم انجام شد به ۲۰ نفر از خانوارها زمین اختصاص یافت.  

عصارزاده افزود: مابقی نیز در روزهای آتی و تا عید غدیرخم با برگزاری مراسم قرعه کشی تعیین تکلیف و قطعه زمین هر متقاضی مشخص می‌شود.  

گفتنی است: خانوارهای مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند و همچنین خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.