به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای استمرار تعامل مدیران با مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی ها به مدت یک ساعت در مرکز سامد حضور یافت و پاسخگوی تماس های تلفنی هموطنان شد و دستورات لازم را صادر کرد.
بر اساس این گزارش، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از طریق سامانه سامد به سئوالات ۸ نفر از شهروندان گرامی پاسخ داد.
سامانه سامد با هدف تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود.
لازم به ذکر است سامانه سامد فرصت مناسبی را برای همه اقشار جامعه فراهم میکند تا با ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران دستگاهها درخواستها و مشکلات خود را بیان کنند.