شناسهٔ خبر: 170174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

تعامل و هم افزایی، کلید توسعه راه و شهرسازی

راه و شهرسازی گلستان رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان طی بازدید از دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی و تعامل با کارکنان این دستگاه ها گفت: اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان باید با هم افزایی بین یکدیگر و حضور در یک جبهه واحد برای پیشرفت و توسعه استان در حوزه راه و شهرسازی تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان از دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی معاونین مدیرکل، رئیس اداره حراست و دبیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان برگزار شد، رئیس شورای هماهنگی ضمن گفتگو با مدیران کل دستگاه های تابعه، در جریان آخرین وضعیت پروژه های عمرانی، راه و شهرسازی و همچنین مسائل و مشکلات این دستگاه ها قرار گرفت.

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در حاشیه این بازدید بر ضرورت ایجاد هم افزایی و همکاری بیشتر برای پیشبرد اهداف مشترک تاکید کرد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی نقش مهمی در توسعه کشور ایفا می کند و دستگاه های تابعه این وزارتخانه نیز هر کدام وظایف و ماموریت های خاص خود را دارند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ادامه داد: ما باید با همدلی و همکاری یکدیگر این رسالت خطیر را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود: همچنین در این بازدید مقرر شد جلسات مشترکی بین دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان به صورت مستمر برگزار شود تا از این طریق زمینه همکاری و هم افزایی بیشتری بین دستگاه ها فراهم شود.

حسینی همچنین تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود در این دستگاه ها نسبت به تسریع در اجرای پروژه ها و ارائه خدمات بهتر به مردم اقدام می کنیم.

گفتنی است در این جلسات تخصصی مدیران کل اداره راه آهن شمال‌شرق ۲، فرودگاه های استان، بنادر و دریانوردی و هواشناسی گلستان گزارشی از عملکرد خود ارائه کرده و به بیان چالش ها و مشکلات در حوزه خود پرداختند.