شناسهٔ خبر: 170293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل اولین جلسه شورای فرهنگی راهداری استان زنجان در سال ۱۴۰۳

راهداری زنجان جلسه شورای فرهنگی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با محوریت بررسی اقدامات انجام شده در حوزه های حجاب و عفاف، امربه معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، صبح امروز «۲ تیر ماه» اولین جلسه شورای فرهنگی این اداره کل در سال ۱۴۰۳ به ریاست مدیر کل و با حضور معاونین و اعضای شورا برگزار شده، موضوع  حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز مطرح و مقرر گردید هر قسمت پیگیری‌های مربوط به حوزه خود را انجام دهند.

اصغر اسماعیلی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، در این نشست با تاکید بر تهیه تقویم فرهنگی افزود: مجموعه کارهایی که در بخش فرهنگی اداره کل انجام می‌شود باید بر اساس تقویم نظام‌مند و برنامه ریزی شده پیش رود.

وی در ادامه عفاف و حجاب را به عنوان ارزش دینی تلقی کرد و گفت: رعایت این مسئله نه تنها از جانب کارکنان اداره کل بلکه از سوی پیمانکاران نیز لازم است و در این راستا با ابلاغ الگوی پوشش، نسبت به اهمیت مسئله تاکید شود.

اسماعیلی افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در اداره کل در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز بین کارکنان و مراجعین استفاده کنیم و در این راستا پایبندی بر این موضوعات را ابتدا از خود شروع کنیم.

وی در ادامه گفت: اگر ما بتوانیم با اعمال و رفتارمان، ترویج دهنده نظم، اخلاق، درستکاری و امانت‌داری باشیم، در مسیر اعتلای فرهنگ گام برداشته‌ایم.

در این جلسه اقدامات انجام شده در حوزه‌های مطرحی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، رئیس اداره منابع انسانی و مدیر روابط عمومی مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.