شناسهٔ خبر: 170322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال جاری؛

۳۵۰ میلیارد ریال برای ایمنی راه‌های بوشهر هزینه شد

۴ هزار متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های بوشهر نصب می‌شود معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف برای ایمنی راه‌های استان هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) حمیدرضا حیدری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف برای ایمنی راه‌های استان هزینه شد.

وی با اشاره به اهمیت وجود تابلو و علائم ایمنی و تابلوهای اطلاعاتی در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار عدد تابلو و علائم ایمنی راه جدید نصب و ۵۰۰ عدد تابلو نیز تعمیر شده است.

حیدری ادامه داد: همچنین در بخش تابلوهای اطلاعاتی ۴۰۰ متر مربع تعمیر و نگهداری و ۳۰۰ متر مربع تابلو جدید نصب شده است.

وی از احیای ۳۵۰ کیلومتر خط کشی در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: نصب ۳ کیلومتر حفاظ ایمنی، نگهداری و راه‌اندازی ۶۰ چراغ چشمک زن برقی و خورشیدی از دیگر اقدامات این معاونت در خصوص ایمنی جاده‌ای است.

حیدری یادآور شد: با توجه به وسعت راه‌های روستایی و لزوم ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای، نیازمند ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم که با تأمین هر میزان از آن توسط منابع استانی، بدون شک اقدامات مناسبی در خصوص بهبود ایمنی در این محورها صورت خواهد گرفت.