شناسهٔ خبر: 170386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به باشگاه خیبر واگذار شد

وزیر ورزشگاه خرم آباد آیین تحویل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به باشگاه خیبر با حضور وزیر راه و شهرسازی، مقامات استانی و فوتبال استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آیین تحویل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به باشگاه ورزشی خیبر خرم آباد اظهار کرد: رییس جمهور شهید از بنده چند بار موضوع این ورزشگاه را پیگیری و تاکید کرد که در سفر استانی به لرستان یکی از پروژه‌های اصلی که به بهره برداری برسد و تقدیم جوانان این استان شود، این پروژه باشد.

وی افزود: متاسفانه این امکان فراهم نشد که امروز شهید جمهور باشد شاهد ثمره تلاش و کوشش جوانان و سرمایه گذاران و شادمانی مردم استان باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکید کرد: چمن ورزشگاه به تشخیص مجموعه بین المللی ناظر فوتبال باید اصلاح شود، با همکاری مدیرکل تربیت بدنی و مدیران خیبر، منتظریم چمن مرغوب در فاز اول برای لااقل میزبانی بازی‌ها در فصل دوم لیگ انجام شود، چون رقابت‌ها در لیگ پرشورتر و پرتماشاگرتر است باید زیرساخت‌ها کامل و جامع باشد و با توجه به استقبال تماشاچیان افزایش تعداد سکوها نیز ضروری است.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل استقبال هواداران از بازی‌های این تیم فوتبال طرح توسعه جایگاه تماشاگران نیز تعریف شده است.

بذرپاش افزود: ما کمک می‌کنیم که بخش‌های دیگری مانند هتلینگ و... به این مجموعه ورزشی اضافه شود. همچنین در قالب اوراق امکان کمک به رفع مطالبات پیمانکار پروژه نیز وجود دارد.

 وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد از نظر ما تمام شده است اما طبق نظر ناظران فوتبال به خاطر چمن امکان برگزاری مسابقات نیست.

بذرپاش با احداث محور مواصلاتی به صورت رفت و برگشت موافقت خود را اعلام کرد و گفت: این محور در مسیر برگشت به کمربندی متصل می‌شود و اگر معارض زمین نداشته باشد مسیر رفت از داخل شهر عبور کند.

در پایان پیراهن تیم فوتبال خیبر خرم آباد به رسم یادبود به مهرداد بذرپاش اهدا شد.