شناسهٔ خبر: 170394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رسیدگی به تخلفات رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان در کمیسیون ماده ۱۱ و ١٤

کمیسیون ماده 11 و 14 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از برگزاری کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۴ به منظور رسیدگی به تخلفات مالکان و رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل کالا جنوب استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، محمد یاسین احمدیان معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۴ از کمیسیون‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای به منظور رسیدگی به تخلفات مالکان و رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل کالا بوده و طی این جلسه به ۶ پرونده رسیدگی شد.

وی افزود: همچنین در این کمیسیون به تخلفات مالکان آن دسته از ناوگان عمومی حمل و نقل کالا که رانندگانشان کارت هوشمند دارند اما با انجام تخلفاتی چون صدور بارنامه صوری و اضافه بار قوانین را رعایت نمی‌کنند، رسیدگی می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: صدور بارنامه صوری، اضافه بار، نداشتن بارنامه، مغایرت بارنامه و سایر مواردی که موجب کاهش ایمنی و اختلال در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای می‌شود از عمده تخلفات مطرح شده در این این کمیسیون است.

این مقام مسئول یادآور شد: در این جلسات که به طور مستمر برگزار می‌شود به تخلفات مالک و راننده ناوگان حمل و نقل عمومی رسیدگی و پس از بررسی اسناد و مدارک و استماع دفاعیات مالکان و رانندگان متناسب با تخلف انجام شده برای آن‌ها رای صادر شد.

احمدیان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط مالکان و رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل کالا شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم. ضمن اینکه کاربران عزیز می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان ارسال و پیگیری کنند.