شناسهٔ خبر: 170575 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت روز جهانی دریانورد در بندر امیرآباد

روز دریانورد بندر امیر آباد مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به همراه تنی چند از مسئولان این بندر، با حضور بر روی شناورهای مستقر در اسکله های این بندر از دریانوردان شاغل در این کشتی ها تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به مناسبت چهارم تیرماه «روز جهانی دریانورد» مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به همراه تنی چند از مسئولان این بندر، با حضور بر روی شناورهای مستقر در اسکله های این بندر از دریانوردان شاغل در این کشتی ها تقدیر کردند.
محمد علی موسی پور گرجی صبح  امروز (۴تیرماه ۱۴۰۳)  با حضور در کشتی های تجاری مستقر در اسکله های بندر امیرآباد، روز جهانی دریانورد را به کاپیتان و خدمه این کشتی ها تبریک گفت و برای این دریادلان که نقش مهمی در عرصه حمل و نقل دریایی دارند آرزوی سلامتی و موفقت نمودند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این دیدارها، دریانوردان را قشری زحمتکش و توانمند برشمرد که با قلبی آکنده از همّت، حمّیت و احساس، سختی و دوری از خانواده را به جان می خرند تا از تلاطم امواج دریا، ثبات اقتصادی و تجاری را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

کاپیتان و خدمه کشتی های مستقر در بندر امیرآباد نیز از توجه ویژه مدیران بندر که به مناسبت این روز در شناورها حضور یافتند تقدیر و تشکر نمودند و این دیدار را باعث دلگرمی خود خواندند.