شناسهٔ خبر: 170589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) فرزاد دادخواه اظهار کرد: مشارکت حداکثری ضامن جمهوریت و موجب اقتدار کشور در فضای داخلی و مجامع بین‌المللی خواهد بود. انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی بوده و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است. به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: حضور مردم در انتخابات یک پیام به دشمنان این مرز بوم دارد و آن اینکه "ما پای انقلاب هستیم". مردم این سرزمین اسلامی سرنوشتشان را خودشان تعیین می کنند و اجازه نخواهند داد تا بیگانگان دخالتی در امور کشورشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر کس که جانشین شهید خدمت شود باید راه و منش او در خدمت به مردم را دنبال کند، افزود: خدمت به مردم و دور بودن از حاشیه‌سازی‌ها دو شاخصه اساسی شهید رئیسی بود.

دادخواه با بیان اینکه باید در برابر دشمن محکم و پرقدرت ظاهر شد، ابراز داشت: همه شش نامزد ریاست جمهور تاییدیه شورای نگهبان را دارند اما مردم باید با رجوع به قرآن فرد اصلح را انتخاب کنند و یقیناً انتخابات پیش رو یک انتخابات پرشکوه و دشمن‌شکن خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان تصریح کرد: هشتم تیرماه روز تجلی همدلی، همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.