شناسهٔ خبر: 170590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تشریح کرد؛

آخرین وضعیت ‌اجرای‌ پروژه مسیر سیاه منصور به میانرود در دزفول

راهسازی دزفول معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه مسیر سیاه منصور به میانرود در دزفول را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رحمان بهرامی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در مسیر سیاه منصور به میانرود در دزفول اظهار داشت: در خصوص مسیر سیاه منصور به میانرود نیز پیگیر هستیم. اداره‌کل راه و شهرسازی، دو پروژه ۵ کیلومتری از چهارراه آوج به سمت پل کهزاد و قطعه یک و نیم کیلومتری از پل صفی آباد تا چهارراه آوج دارد که ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها موردنیاز است.

بهرامی یادآور شد: قطعه یک و نیم کیلومتری پل صفی آباد تا چهارراه آوج نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد. این محور از محل طرح ملی پاشنه زاگرس ابلاغ شده و برنامه این است با تکمیل آوج به میانرود، کریدور تکمیل و به شریان شوشتر- دزفول اضافه شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه طرح تعریض سه راهی جاده سیاه منصور در راستای کاهش سوانح رانندگی انجام می‌شود، اظهار داشت: به دلیل کم عرض بودن سه راهی جاده سیاه منصور تعریض این جاده در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی افزود: جاده مذکور در حال حاضر حدود شش متر عرض دارد که با تکمیل عملیات تعریض به ۱۰.۵ متر افزایش خواهد یافت.

بهرامی گفت: با توجه به تردد اهالی روستاها و کامیون‌های حامل شن و ماسه تعریض این جاده می‌تواند گام مهمی در جهت جلوگیری از حوادث رانندگی در این جاده باشد.