شناسهٔ خبر: 170594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز خدمت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در قالب پویش چله خدمت

سیستان میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در قالب پویش «چله خدمت» در پی شهادت رئیس‌جمهور شهید برای زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و خدمت به مردم در زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، میز خدمت غرفه راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه محور فعالیت‌های دولت سیزدهم در محل میدان سربازان گمنام (عج) زاهدان در قالب پویش مردمی چله خدمت از ۴ تیر لغایت ۷ تیرماه با حضور مسئولین و کارشناسان این اداره کل به منظور پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان در حال برگزاری است.

گفتنی است فرهنگ خدمت‌رسانی و خدمتگزاری بزرگ‌ترین دستاورد رئیس جمهور شهید برای ملت ایران است برای زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و خدمت به مردم به نیابت از سید محرومان، هر فرد یا مجموعه‌ای که می‌تواند خدمتی را به مردم ارائه کند، می‌تواند به پویش چله خدمت بپیوندد.

از آنجایی که آیت الله رئیسی در این سال‌ها پرچم‌دار خدمت‌رسانی بوده‌اند، ایده پویش خدمت توسط گروه‌های جهادی و مردمی شکل گرفت، تا از این طریق یاد شهدای سانحه اردیبهشت به خصوص رئیس جمهور که خود پرچم‌دار حوزه خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی بودند گرامی داشته شود.