شناسهٔ خبر: 170642 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه جهاد تبیین تاکید شد:

مشارکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است

میلاد وفادار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت و نیاز ملی در راستای حفظ استقلال و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است، در شرایط حساس کنونی وظیفه همگان است که مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان،میلاد وفادار در جلسه جهاد تبیین که با محوریت انتخابات ویژه کارکنان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مساله مهمی در همه ابعاد بوده و تمام کسانی که استقلال و تمامیت ایران را نمی‌خواهند و دشمنان کینه توز کشور و نظام اسلامی به دنبال کاهش مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات هستند.

وی تاکید کرد: در این راستا مردم هر چه بیشتر در پای صندوق های رای حاضر شده و حضور حداکثری داشته باشند، جامعه بیشتر رشد می کند و در مسیر توسعه و ترقی قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت اصل مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: هر چقدر انتخابات پر شور تر برگزار شود قدرت عملکرد دولتمردان منتخب بیشتر می‌شود و این مهم ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

وفادار خاطر نشان کرد: انقلاب ما مردمی است و ادامه و حفظ آن نیز با حضور توسط مردم انجام می شود و رأی آنها در پیشبرد امور موثر و تاثیر گذار خواهد بود.