شناسهٔ خبر: 170649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه مدیرکل راهداری جنوب استان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان طی پیامی از جامعه بزرگ راهداری و مردم شریف استان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، متن بیانیه شهرام مبارکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان،به شرح زیر است:

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برهه‌ای حساس را فراروی ملت شریف ایران قرار داده است تا هر صاحب رای، با اندیشه و تدبیر، در انتخابی جدید،  زمینه‌ی فعالیت دولت را بوجود آورده و مشارکت گسترده‌ای را در عزت و اقتدار کشور به منصه‌ی ظهور برساند.

تجلی مردم‌سالاری دینی با شور و شعور و اشتیاق هموطنان عزیز در همراهی با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب، این‌بار هشتمین روز از تیرماه ۱۴۰۳ را به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد کرد تا نام ملت سرافراز ایران عزیز با گرامیداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهیدمان، باز هم به بزرگی در تاریخ یاد شود.

آنچه همواره در تاریخ باعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ اطمینانی برای عظمت این کشور تبدیل شده، تعصب و تعهد مردمی است که در بزنگاه‌های مهم در هماوردی غیر مستقیم با دشمنان قسم خورده‌ی این نظام، شکوه پشتوانه‌ی مردمی این نظام را در دنیا به مرحله‌ی بروز و ظهور رسانده‌اند.

اینجانب در آستانه‌ی انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری، از راهداران خدوم و مردم شریف استان دعوت میکنم تا بار دیگر با حضور پر شور خود این عرصه‌ی سیاسی را به پیروزی بزرگ دیگری بدل کنند تا این مشارکت گسترده، نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای ایران اسلامی باشد.