شناسهٔ خبر: 170664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اقدام سریع راهداران کرمانی در بازگشایی محور مسدود شده

اقدام سريع راهداران كرمانی در بازگشايی محور مسدود شده در پی واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین در کیلومتر ۵ محور بردسیر به باغین، این محور مسدود شده بود که توسط راهداران استان کرمان بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سیدحمزه روح الامینی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: یک دستگاه تانکر حامل ۳۲ لیتر سوخت بنزین به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز در کیلومتر ۵ محور بردسیر به باغین بر اثر سانحه واژگون گردید و علاوه بر خسارت رویه سطح آسفالت موجب انسداد مسیر شد که در کمترین زمان ممکن با تلاش راهداران پاک‌سازی و بازگشایی شد.

سیدحمزه روح الامینی اظهار کرد: برای رفع انسداد و برقراری تردد در این محور، ۳ اکیپ راهداری با تجهیزات کامل و با تلاش بی‌وقفه اقدام به ایمن‌سازی کامل محور محل حادثه و خارج کردن تانکر از روی محور و بازگشایی آن مسیر نمودند.

روح الامینی افزود: طی دو سال گذشته ایمن‌سازی شانه راه، اصلاح شیب شیروانی یکی از برنامه‌های اجرا شده نیروهای راهداری شهرستان کرمان برای کاهش خسارت وارده به خودروها در زمان حادثه اعم از خسارتی، جرحی و فوتی بوده است.