شناسهٔ خبر: 170704 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقاطع غیرهمسطح ورجان قم در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت

محور پردیسان- ورجان قم؛ دی ماه 1401 معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی قم با اشاره به تکمیل تقاطع غیر همسطح ورجان، گفت: این طرح ترافیکی تا یک آماده آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، اکبر نورصالحی با اشاره به تکمیل تقاطع غیر همسطح ورجان با بیان اینکه این طرح هم اینک به‌صورت ناقص زیربار ترافیک رفته است، اضافه کرد: طرح عمرانی فوق، تا پایان تیرماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم، خاطرنشان کرد: قرارداد این طرح عمرانی ۴۳ میلیارد تومان است که تاکنون ۳۳ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: هم اینک بخشی از رمپ و لومپ های این تقاطع در محور پردیسان به کهک و کهک به سمت لنگرود دارای نواقصی است که امید می‌رود تا یک ماه آینده تکمیل شود.

نورصالحی گفت: با بهره‌برداری از این طرح مسیر دسترسی به روستاهای تابعه شهرستان کهک با ضریب ایمنی بالاتری انجام خواهد گرفت.

ویکاهش تصادفات و تسریع در دسترسی‌ها را مهم‌ترین هدف از احداث این تقاطع نام برد و خاطرنشان کرد: این تقاطع درگذشته محور اتصال سه محور مجزا بود که به دلیل اختلاط آنها همواره سبب بروز تصادفات بود که با احداث این تقاطع هر محور به‌صورت مجزا دارای رمپ و لوپ‌های اختصاصی می‌شوند.