شناسهٔ خبر: 170756 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت از مهندسان برای کاندیداتوری در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان 

قاری مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از همه حرفه مندان و مهندسین استان که واجد شرایط کاندیداتوری هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان هستند دعوت کرد برای تشکیل هیات مدیره ای مسئول، متعهد و قانونمند، نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به بازه زمانی ثبت‌نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: داوطلبان تا روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سایت http://Onlinesen.ir نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام کنند.  

وی افزود: تمامی علاقمندان حائز شرایط نامزدی دارای پروانه اشتغال به کار معتبر مهندسی در یکی از رشته‌های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۹ آئین نامه اجرایی می باشند با در دست داشتن مدارک می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.    

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: ارتقای صنعت ساختمان و دانش مهندسی به نحوی که هم مردم و هم مهندسان به این حرفه افتخار کنند در گرو شکل‌گیری سازمان نظام مهندسی پویا است.    

وی ادامه داد: مسلماً برای رسیدن به این اهداف تنها عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی هدف اصلی نیست بلکه وسیله‌ای است تا از طریق آن به مهندسی ساختمان استان کمک شود و ضمن اندیشیدن به پویایی ورود اندیشه‌های نوین مهندسی، به آنها عمل شود.    

قاری‌قرآن با بیان اینکه سرنوشت سازمان نظام مهندسی ساختمان به تشکیل هیات مدیره‌ای اصلح بستگی دارد گفت: اینجانب از همه حرفه مندان و مهندسین استان که واجد شرایط کاندیداتوری هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان هستند دعوت می‌کنم تا در مسیر نیل به اهداف و منافع سازمان، احساس تکلیف و مسئولیت کرده و پا به عرصه انتخابات گذارند و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

 وی خاطرنشان کرد: تشکیل هیات مدیره ای مسئول و متعهد و قانونمند می ‌تواند منجر به توسعه تعالی مهندسی، تامین حقوق شهروندی و حفظ جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شود.