شناسهٔ خبر: 170761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور هراز پاکسازی شد

مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای محور هراز گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران، محور هراز که درگیر سیل شده بود پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، کوروش روشن گفت: پس از بارش شدید شب گذشته و  وقوع سیل بلافاصله عوامل راهداری و دیگر دستگاه های امدادی با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات در محورهای اصلی و روستایی مستقر شدند و اقدامات بهنگامی درخصوص بازگشایی راه ها و کمک به آسیب دیدگان به اجرا گذاشتند.

روشن ادامه داد: بیش از ۲۰ راهدار با ۱۵دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ‌های راهداری برای انجام عملیات ریزش برداری و پاکسازی مشغول فعالیت بودند.

وی منطقه‌های درگیر در محور هراز را پنجاب، کهرود و حدفاصل گزنگ تا شاهاندشت  و ۲۰ روستای بخش لاریجان عنوان کرد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای محور هراز تاکید کرد: با توجه به تداوم این شرایط تا اطلاع ثانوی راهداران این شهرستان به صورت آماده باش با بکارگیری تمام تجهیزات در طول محورهای استان خصوصا محورهای شریانی و کوهستانی حضور مستمر و فعال دارند.

گفتنی است مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.