شناسهٔ خبر: 170780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری :

برگ زرین دیگری در صفحه انقلاب ثبت می کنیم

بیات منش  مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان آحاد مردم شریف خوزستان و جامعه مهندسی استان را به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری در صفحه انقلاب ثبت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و رای به فرد اصلح یک حق است که نباید از آن گذر کرد.

وی گفت: هشتم تیرماه یکی از رخدادهای مهم و سرنوشت ساز در کشور ما است و با توجه به اینکه رأی مسئولیت آور است، امید است با مشارکت حداکثری مردم یک انتخاب خوب را انجام دهند.

بیات منش افزود: انتظار است همانگونه که مردم در همه انتخابات گذشته پرشور مشارکت کردند با همان اشتیاق نیز پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان حضور آگاهانه مردم در انتخابات و رأی به فرد اصلح را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: امید است با شناخت لایق‌ترین فرد به وظیفه شرعی خود عمل کنیم و برگ زرین دیگری در صفحه انقلاب ثبت کنیم.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری ضامن جمهوریت و موجب اقتدار کشور در فضای داخلی و مجامع بین‌المللی خواهد بود. انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی بوده و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است. به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

بیات منش تصریح کرد: هشتم تیرماه روز تجلی همدلی، همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.