شناسهٔ خبر: 170853 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در محور هراز، آزادراه پردیس و آزادراه قزوین-کرج

141 مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در محور هراز، آزادراه پردیس-تهران و آزادراه قزوین-کرج در صبح روز شنبه نهم تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های شریانی و غر شریانی روز شنبه نهم تیرماه تا ساعت ۹ صبح را اعلام کرد که حاکی از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده کلرد، ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود و تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) است.  ضمنا محورهای چالوس، فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. 

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه-تهران محدوده احمدآباد مستوفی در جریان است. ضمنا در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی با بارش باران همراه است. 

محورهای مسدود غیرشریانی؛   هشتگرد – طالقان،  کمربندی جدید خرانق – یزد،  یزد – دربید و محور دارای انسداد فصلی؛  پونل – خلخال اعلام شدند.