شناسهٔ خبر: 170908 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحقق مطالبه دیرینه مردم شوط در کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی؛

تصویب طرح ساماندهی و ایمن سازی ۳ راهی شوط از طریق احداث میدان

5ab37059-aa22-4516-9d9c-faf80d91aee1.jpg مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از تحقق مطالبه دیرینه مردم شهرستان شوط در کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان و تصویب طرح ساماندهی و ایمن سازی ۳ راهی شوط از طریق احداث میدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی حمل ونقل استان گفت: بر اساس پیگیری ها و دستور مقام عالی استان و بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون ایمنی حمل و نقل، ساماندهی و ایمن سازی ۳ راهی شوط از طریق احداث میدان در این جلسه مصوب شد.

وی با اشاره به لزوم تعیین زمان بندی مشخص برای اجرای پروژه احداث میدان در ۳ راهی شوط، تصریح کرد: باتوجه به وجود مشکلات و حساسیت موضوع، عملیات اجرای این پروژه در جهت حل مشکلات مسیر باید تسریع یابد.

دست نشان اظهار کرد: پروژه ساماندهی سه راهی قره ضیاالدین نیز تسریع یافته و امید داریم با تلاش های انجام گرفته در یک ماه آینده به بهره برداری رسیده و مطالبه مردم این منطقه نیز محقق شود.

وی با اشاره به موضوع تصادفات و کاهش آمار در سطح استان گفت:به منظور کاهش چندین سوانح رانندگی جاده ای در استان از تمامی مسئولین درخواست داریم که در این امر تعاملات بیشتری را با یکدیگر داشته باشند همچنان که در طرح نوروزی سال جاری با تعاملی که بین دستگاه های مربوطه صورت گرفت شاهد کاهش محسوس تصادفات در جاده های استان بودیم لذا امیدواریم این تعامل بین دستگاهی در برگزاری طرح تابستانی نیز برقرار شود.