شناسهٔ خبر: 170911 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا هفته دولت محقق می شود؛

بهره برداری از پل روستای کفرچین شهرستان خوی

9cb57162-cead-4836-9960-48ece4c88483.jpg رئیس اداره ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره برداری  پل روستای کفچرین خوی باهدف تردد ایمن و آسان  مردم روستای کفچرین تا هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حامد رستمی فر رئیس اداره ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پل گامی موثری در جهت بهبود زیرساخت های ارتباطی منطقه و ارتقای کیفیت زندگی ساکنین این روستا برداشته خواهد شد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه پل کفچرین در حال تخریب بود قرار داد احداث مجدد این پل با پیمانکار منعقد و در کمترین زمان عملیات اجرایی پروژه نیز شروع شد.

وی با ادامه داد: طول عرشه پل ۷ متر بوده که انتقال و جاگذاری تیرهای فلزی پل با دهنه ۲۰ متر انجام گرفته و کار کوله ها و دیوار های آن نیز انجام  است.

رستمی فر درخصوص اعتبار صرف شده برای این پروژه نیز  یادآور شد: اعتبار صرف شده برای احداث پل روستای کفچرین خوی با احتساب تیر ها، تاکنون ۱۲میلیارد تومان است و با بهره برداری از این پل ۱۲۰ خانوار از آن بهره مند خواهند شد.