شناسهٔ خبر: 170913 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

خدمات آموزشی و ایمنی برای ۵۰۰ نفر از کاربران آسیب پذیر جاده‌ای در آذربایجان غربی

682883f9-483b-47f0-862c-5e9dd04ebf9f.jpg در ۳ ماه نخست سال جاری ۵۰۰ نفر  از کاربران آسیب پذیر جاده ای در آذربایجان غربی تحت پوشش طرح های آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به عابران پیاده و کاربران آسیب پذیر جاده ای قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه افزایش آگاهی قشر آسیب پذیر از فرهنگ ترافیک در جاده‌ها از اصلی‌ترین دلایل برگزاری طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به عابران پیاده و کاربران آسیب پذیر جاده ای  است، افزود:  این طرح در ۴ روستای شهرستان های خوی و میاندوآب اجرا شد که ضمن ارائه آموزش های ایمنی، تعداد ۵۰۰ پک نوشت افزاری و آموزشی نیز بین شرکت کنندگان توزیع شد.

دست نشان با اشاره به اجرای  ۱۰ طرح ایمن سازی و آموزش راکبین موتورسیکلت  در ۱۴ روستای  استان در ۳ ماهه نخست سالجاری، یادآور شد: در این طرح ضمن ارائه آموزش به ۱۲۰۰ نفر از راکبین موتور سیکلت ، تعداد ۵۰۵ عدد کلاه ایمنی با هدف افزایش سطح ایمنی و ۲۰۰ اسپری آتش خاموش کن بین راکبین موتور سیکلت توزیع شد.

مدیر کل راهداری وحمل نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: طرح آشکار سازی و ارائه تجهیزات ایمنی ادوات کشاورزی و وانت بارها نیز در این مدت به تعداد ۱۱۷۵ فقره انجام گرفته است.