شناسهٔ خبر: 170940 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل و تقدیر مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت‌خانه

شورای هماهنگی راه و شهرسازی قم دومین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیران دستگاه‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسین زنجیرانی فراهانی در دومین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم که در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن تسلیت و تعزیت شهادت رییس جمهور و همراهان انقلابی اش اظهار کرد: در سفر دوم رییس جمهور در اردیبهشت ماه، رویدادها و اتفاقات مثبت و مهمی از جمله بهره برداری و تحویل واحدها نهضت ملی، آغاز عملیات آماده سازی فاز دوم و سوم شهرک پرنیان و افتتاح بزرگراه قم- کهک (محور پردیسان- ورجان) رقم خورد.

وی افزود: همچنین ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با دریافت بیش از ۱۳ هزار درخواست مردمی، بیشترین مراجعات را در سفر دوم به خود اختصاص داد.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: اجرای مناسب و درخور برنامه سفر رییس جمهور به استان در حوزه راه و شهرسازی، بدون شک نتیجه و ثمره همکاری و تعامل و هم افزایی دستگاه های تابعه بوده است که  به همین منظور از مجموعه مدیران دستگاه ها و کارکنان آن ها تقدیر و تشکر می کنم.

زنجیرانی گفت: در حوزه ها و شئون مختلف ماموریت های وزارت راه و شهرسازی در استان قم اقدامات و پروژه های کلان و مناسبی در دولت سیزدهم تعریف و اجرا شد که رضایت مردم و ذینفعان این دستگاه ها را در پی داشته است.

در ادامه جلسه اعضای شورای هماهنگی، گزارشی از آخرین فعالیت ها و اقدامات دستگاه خود به اعضای جلسه ارائه کردند.

شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم از ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه آهن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هواشناسی، بانک مسکن، پلیس راه و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تشکیل شده است.