شناسهٔ خبر: 170953 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آغاجاری خبر داد؛

اختصاص پروژه به ۶۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان آغاجاری

نهضت ملی آغاجاری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آغاجاری از  اختصاص پروژه به ۶۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، حسین غلامی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آغاجاری با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد: بیش از ۵۰۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرستان آغاجاری ثبت نام کردنده اند.

وی به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۴۸۲ نفر اقدام به ثبت نام اولیه کردند که با تمام ظرفیت های کاری در حال تحقق خواسته های مردم در حوزه مسکن هستیم.

غلامی خاطرنشان کرد: در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز ۹۱ نفر متقاضی ثبت نام اولیه را انجام داده اند که برای این تعداد در حال تامین زمین مناسب هستیم.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آغاجاری از ثبت‌نام ۵۷۳ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دستگاه‌های مرتبط با ساخت مسکن همچون اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان واگذار شده است، بیان کرد: از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی، ۵۱ نفر تایید اولیه، ۶۰ نفر تایید نهایی، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند.

رییس اداره راه و شهرسازی آغاجاری ادامه داد: در راستای اجرای آیین نامه بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱  این اداره اقدام به واگذاری و ثبت اراضی تصرفی دولتی قبل از سال۱۳۹۴ کرده که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.