شناسهٔ خبر: 171010 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

مجوز استخدام حداقل ۳۰۰ نیروی انسانی برای سازمان هواشناسی کشور صادر شد

سازمان هواشناسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در سازمان اداری و استخدامی، مجوز استخدام ۳۰۰ نیروی انسانی در سازمان هواشناسی کشور صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواشناسی کشور، محمدناصر هاشمی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور، با بیان این که مجوز استخدام ۳۰۰ نیروی انسانی در سازمان هواشناسی کشور صادر شده است، اظهار کرد: این هشتمین مجوز استخدام سازمان هواشناسی کشور در پنج سال اخیر است که می‌تواند در تکمیل کمبودهای نیروی انسانی سازمان در حوزه‌های تخصصی و عمومی مؤثر باشد. به این ترتیب، تعداد مجوزهای صادر شده برای استخدام بیش از ۱۰۵۰ نفر طی ۵ سال اخیر کسب شده است که معادل ۲۶/۸ درصد کل پستهای سازمان هواشناسی کشور است.

وی ادامه داد: دریافت مجوز استخدام یکی از امور دشوار سازمانی است و نیازمند پیگیری و رایزنی‌های مستمر دارد که در سال‌های اخیر توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور افزود: کمبود نیروی انسانی یکی از چالش‌های مهم سازمان است که پس از جذب این ۳۰۰ نیرو، بخشی از نیازهای این حوزه برطرف می‌شود.