شناسهٔ خبر: 171027 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان تکاب:

نصب ۱۵۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب طی۳ ماه نخست سال جاری

24a0499c-8cd6-4ae9-b4e8-60435372e110.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب از نصب ۱۵۰ تابلو وعلائم هشدار دهنده جاده‌ای در کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، صابر برهانی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در رابطه با اقدامات انجام گرفته طی سه ماهه ابتدای سال جاری گفت: در مدت زمان ذکر شده، عملیات بهسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از محورهای روستائی عربشاه گروسی و آی قلعه سی، ۳.۵ کیلومتر از راه روستای یهرلو و ۲.۵ کیلومتر از راه روستایی کوسه پیری انجام شده است.

وی افزود: در طول سه ماهه گذشته از سال جاری و با توجه به لزوم بهسازی برخی محورهای روستائی، ۲.۵ کیلومتر از محورهای روستائی و فرعی شهرستان تکاب شن ریزی شده است.

برهانی اظهار کرد: در این مدت ۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تکاب با توجه به لزوم جداسازی محورهای مواصلاتی خط کشی شده و عملیات تسطیح، رگلاژ و شانه‌سازی در بیش از ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در پایان خاطر نشان کرد: تعداد ۴۸ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و گشت‌های دروازه‌ای کنترل ناوگان حمل و نقل در شهرستان انجام گرفته و در ۵۵۰۰ مترمکعب از محورهای مواصلاتی این شهرستان عملیات  نخاله برداری انجام شده است.