شناسهٔ خبر: 171050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز روکش آسفالت محورهای روستایی خرمدره

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره از هزینه‌کرد ۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور راه‌های روستایی اردجین، شویر، سوکهریز، فلج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مهدی دهقانی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره گفت: در راستای نگهداری راه‌های روستایی و تقلیل میزان خرابی‌ها، همچنین تسهیل در عبور و مرور، روکش آسفالت گرم در محور روستای اردجین_شویر_سوکهریز_فلج به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد. 

وی افزود: با تلاش جهادی و پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبار و قیر مورد نیاز، عملیات روکش آسفالت راه روستایی اردجین به طول ۵ کیلومتر سال قبل انجام شد و امسال ۲ کیلومتر این محور در دستور کار قرار گرفت که توسط پیمانکار مربوطه در حال اجرا است. 

وی در ادامه به دیگر اقدامات در دست اجرا این اداره اشاره کرد و افزود: تعریض پل روستای الوند_ روکش تقاطع نصیر آباد، اجرای فاز دوم تعریض و بهسازی روستای انجلین از دیگر برنامه‌های این اداره است که به زودی اجرایی می‌شود. 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره گفت: تمام تلاش نیروهای راهداری، خدمت‌رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای معطوف شده است که امیدواریم موجب رضایت مردم و کاربران جاده‌ای قرار گرفته باشد. 

دهقانی اظهار کرد: پس از اتمام عملیات روکش آسفالت محور روستایی خرم دره بنده عملیات خط‌کشی، نصب تابلو و علایم و عملیات شانه‌سازی برای ارتقای ایمنی راه نیز انجام خواهد شد.