شناسهٔ خبر: 171107 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان طی پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به خانواده بزرگ راه و شهرسازی گلستان و به ویژه بازنشستگان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، در متن پیام سید محمد حسینی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۵ ذی الحجه، سالروز نزول آیه کریمه هل اتی، به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است. این روز فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ خانواده و تکریم و تجلیل از ایثارگری‌ها و خدمات ارزشمند بازنشستگان ساعی و گرانقدر است.

خانواده، بنیان مقدس جامعه و کانون مهر و محبت است. در سایه سار این نهاد مقدس، ارزش های والایی همچون ایثار، گذشت، صبر و بردباری نهادینه شده و هویت انسانی معنا می یابد.

بازنشستگان نیز به عنوان سرمایه های ارزشمند و چراغ های راه این مرز و بوم، خود را صرف خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی نموده اند. تجارب گرانبها و اندوخته های ارزشمند این عزیزان، همواره راهگشای مسیر پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بازنشستگان سفر کرده و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای همه بازنشستگان ارجمند، بویژه بازنشستگان خدوم و پرتلاش مجموعه راه و شهرسازی، توفیقات روزافزون تمامی همکاران گرامی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ایران سربلند را از درگاه خداوند متعال خواستارم.