شناسهٔ خبر: 171185 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست تخصصی با رابطان حوزه عمران‌، مسکن و بهسازی ستاد توانمندسازی اجتماع محور ۲۰۲۰ محله

بافت فرسوده نشست تخصصی رابطان حوزه عمران‌، مسکن و بهسازی ستاد توانمندسازی اجتماع محور ۲۰۲۰ محله با حضور رییس ستاد طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و مدیران کل ادارات راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، نشست تخصصی با رابطان حوزه عمران‌، مسکن و بهسازی ستاد توانمندسازی اجتماع محور ۲۰۲۰ محله با حضور علی آقا محمدی رییس ستاد طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور ، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل ادارات راه و شهرسازی استان‌ها سه شنبه هفته جاری به شکل مجازی برگزار شد.

این نشست در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های نوسازی مسکن و مردمی سازی این جریان و لزوم ترویج و اطلاع رسانی مشوق‌ها و حمایت‌های دولت از طریق گروه‌های مردمی و جهادی و همچنین به منظور اجرایی کردن تفاهم‌نامه منعقده بین شرکت بازآفرینی شهری ایران با ستاد طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور برگزار شد.

لازم به یادآوری است ماه گذشته تفاهم‌نامه همکاری شرکت بازآفرینی شهری ایران و ستاد طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور امضا شد. همکاری در تهیه پایگاه اطلاعاتی محلات هدف جهت تشکیل بانک اطلاعاتی موردنیاز، همکاری در تهیه و اجرای پروژه‌های محرک توسعه و اثرگذار در محلات هدف  بر اساس اولویت و مطالعات مصوب طرح‌های بازآفرینی شهری، بسترسازی و همکاری در تامین زمین و ساخت مسکن ارزان قیمت برای جامعه هدف ساکن در محلات هدف از جمله محورهای این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

گفتنی است در این نشست به کسانی که در آزمون سراسری رابطین حوزه عمران، مسکن و بهسازی ۲۰۲۰ محله کشور شرکت کرده بودند، گواهینامه دوره آموزشی اعطا شد.