شناسهٔ خبر: 171195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صدور بیش از ۱۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و چهارصد هزار تن کالا از استان چهارمحال وبختیاری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: در ۳ ماهه گذشته بیش از ۱۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا با بیان اینکه در ۳ ماهه گذشته ۳۱۹ هزار تن کالا توسط ۱۲ شرکت حمل‌ونقل کالا از این شهرستان جابه‌جا شده گفت: در این مدت ۳ هزار و۲۸۲ نفر مسافر نیز توسط ۲ شرکت مسافربری از این شهرستان جابه‌جا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت راهداران با استفاده از ۲۵۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده‌اند تصریح کرد: در ۳ ماهه گذشته ۳۲ کیلومتر عملیات شانه سازی توسط راهداران انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۳ماهه گذشته پاک‌سازی ۲۶۰ متر مکعب از کانال را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد نصب شده است.

آزاد در این مدت از تسطیح و رگلاژ۶۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان شد: در ۳ ماهه گذشته ۵۵۰ تن ماسه و نمک تهیه و در انبارها دپو شده است.

وی حفاظت وصیانت از حریم راه‌ها را به‌عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: با حضور ۴۵ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۱ مورد درختکاری غیر جمع آوری و همچنین با اخذ ۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است .

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین انجام ۱۹۰ مورد گشت راهداری، نصب و بازسازی ۱۰۰ عدد علائم، نصب استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد ۱۰ مورد، رنگ آمیزی ۳۵۰ عدد پایه تابلو، جمع آوری و بازسازی ۴۰عدد تابلوهای فرسوده، شستشوی ۱۸۹۰ عدد تابلو، پاکسازی ۱۳۰ کیلو متر زباله، حمل ۳۳۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۳ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه این شهرستان را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی است.