شناسهٔ خبر: 171198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از خانواده‌ شهدا و ایثارگران  مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان

تجلیل از خانواده‌ شهدای و ایثارگران  مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و مسئول امور ایثارگران سازمان متبوع ، از خانواده معظم شهدا و ایثار گران مجموعه راهداری استان همدان بازدید و لوح تقدیر ریاست سازمان را به این عزیزان اهداء کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مصطفی رحیمیان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مسئول امور ایثارگران سازمان متبوع  در جریان سفر خود به استان همدان، ضمن اشاره به این مطلب که دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران جز دغدغه‌های همیشگی مهندس امانی (ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) بوده، خاطر نشان ساخت: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول بوده و باید هرچه در توان داشته دین خود را به آنان ادا کنیم، هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

رحیمیان ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با گذشتن از ارزشمندترین هستی خود، جهاد فی سبیل ا… را انجام دادند.

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران، تکریم و تجلیل از آزادگان و خانواده آن‌ها را وظیفه همه مسئولین و همکاران دانست و افزود: همه باید قدردان زحمات و صبر و استقامت این عزیزان باشیم.

رحیمیان در این دیدار با خانواده‌های فعله‌گری در شهر همدان، ونایی و بیات در شهر ملایر، و خانواده خدری در شهرستان نهاوند دیدار و به پاس قدردانی از خانواده معزز شهدا لوح تقدیر ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) را به خانواده این شهیدان اهدا کرد.

در بخشی از پیام داریوش امانی مشاور وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان متبوع به خانواده‌های شهدای استان همدان آمده است: حال در روزگار غریبی و تنهایی یاد و خاطره دلیر مردان عرصه‌ی عشق ورزی و شجاعت و شهامت تسلی، بخش قلب‌های زنگار گرفته‌ای است که گریبان گیر روزمرگی شده‌اند یادآوری خاطرات زیبایشان نشانه‌ای از عمل نمودن به فرمایش مقام معظم رهبری است که فرموده: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست.

 با تعصی از فرموده ایشان و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهید ضمن تقدیر و تشکر از خداوند متعال توفیق پیروی از راه شهدا را مسئلت دارم.