شناسهٔ خبر: 171208 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتنی در جاده‌های ایلام نصب می‌شود

نیوجرسی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از عملیات اجرایی نصب ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جداکننده در سطح راههای استان ایلام طی سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در راستای ارتقای ایمنی و رفع نقاط پرحادثه عملیات اجرایی نصب ۳۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتنی در محورها و راه‌های سطح این استان در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: نصب جداکننده در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود.

چشمه خاور افزود: امسال نصب ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در سطح محورهای مواصلاتی در دست اقدام است که تاکنون ۱۰ کیلومتر از این میزان در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

وی یادآور شد: اعتباری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای این میزان نصب جداکننده و حفاظ بتنی در سطح جاده‌های استان هزینه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اضافه کرد: در بازه زمانی فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۷۰ کیلومتر نیوجرسی در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

وی از شناسایی نقاط پرحادثه استان با همکاری پلیس راه در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تمامی تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن‌سازی کنیم.