شناسهٔ خبر: 171261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات روکش آسفالت محور روستایی چتز_اغلبیک پایان یافت

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایجرود، از اتمام عملیات روکش آسفالت در محور چتز_اغلبیک در شهرستان ایجرود به طول بیش از ۸ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، رسول ایمانی‌تبار، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود از پایان یافتن عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی چتز_اغلبیک به طول بیش ۸ کیلومتر از توابع این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای این طرح به طول بیش از ۸ کیلومتر در دو مقطع، راه فرعی چتز_اغلبیک سفلی بیش از ۳ کیلومتر و راه روستایی اغلبیک اولیا به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۱۳.۵ میلیارد تومان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود انجام شده است.

ایمانی‌تبار افزود: رسیدگی مناسب به راه‌های روستایی نیازمند اعتبارات استانی و در کنار آن اعتبارات ملی است تا بتوان قابلیت بهبود محورهای این شهرستان را فراهم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با روکش دیگر محورهای روستاهای شهرستان ایجرود یک مسیر مناسب، ایمن و دارای کیفیت بسیار بالا باشیم تا مشکل تردد در این مسیرها رفع شود.

این مقام مسئول، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود، عنوان کرد: روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه اصلی زنجان بیجار، شانه‌سازی زرین‌آباد به جوقین و شانه‌سازی محور اغلبیک از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجرود است که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.