شناسهٔ خبر: 171319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه هفتگی بررسی مشکلات پروژه ۸۱۱۲ واحدی اراک برگزار شد

بازدید میدانی از روند اجرایی پروژه 8112 واحدی اراک جلسه هفتگی بررسی مشکلات در روند اجرایی پیشرفت پروژه ۸۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان مرکزی)، روز چهارشنبه جلسه هفتگی بررسی مشکلات در روند اجرایی پیشرفت پروژه   ۸۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر اراک باحضور مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، مدیرپروژه در اداره کل راه و شهرسازی ،کارشناسان، مشاورین پروژه و پیمانکاران پروژه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مشاور پروژه گزارشی از اقدامات انجام شده شرکت ها، میزان پیشرفت فیزیکی و...توضیحاتی را ارائه و پیشنهاد های کارشناسی را جهت افزایش سرعت در پروژه ها اعلام کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی ضمن تسریع در انجام پروژه ها در این جلسه بیان کرد: باید با بر برنامه زمان بندی شده و جبرانی، عقب ماندگی پروژه هارا جبران کنیم و راهکارهای های پیشنهادی را مورد بررسی کارشناسی قرارداده تا شاهد پیشرفت محسوس پروژه ها باشیم.
یوسف زاده ضمن  بررسی صورت وضعیت واریزی بانکها ادامه داد: در خصوص جزئیات مصالح ورودی، مصرفی و پای کار جهت بتن ریزی فندانسیون ها ، سقف و دیوارها در پروژه ها دقت لازم را داشته باشد تا در این مورد کمبودی احساس نشود.

وی  با تاکید بر اضافه کردن قالبهای پیمانکاران ادامه داد: در بحث کارگران از اتباع استفاده نشود و درصورت بروز مشکلات خود پیمانکاران باید پاسخگو باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی ضمن تاکید مجدد در خصوص افزایش سرعت اجرای کارها به خصوص در تابستان و استفاده از موقعیت آب و هوایی گفت: از حالا باید به فکر انجام تاسیسات، انجام گچ کاری و کاشی و سرامیک و...باشیم تا زمان را از دست ندهیم و شاهد رضایتمندی متقاضیان باشیم.

در پایان جلسه بازدید میدانی از روند اجرایی پروژه ها ازجمله دیوارچینی پیرامونی پروژه کیسون، قالب گذاری  جهت بتن ریزی در سقف دوم در شرکت دژ دیس قسمت C، انجام آرماتوربندی در پروژه دژ دیس قسمت H ،قالب گذاری جهت بتن ریزی در پروژه نارنجستان، بتن ریزی دیوار و فندانسیون های پروژه آرش آرمه انجام شد.