شناسهٔ خبر: 171321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۳۶ درصدی تعریض پل فلاورجان

پیشرفت ۳۶ درصدی تعریض پل فلاورجان رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از پیشرفت ۳۶ درصدی پروژه تعریض پل فلاورجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، محمد طراوت اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی محورها و رفع نقاط حادثه خیز، عملیات تعریض پل فلاورجان واقع در اتوبان ذوب آهن اصفهان- فولادشهر با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد  ریال در حال اجراست.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پیشرفت ۳۶ درصدی این پروژه تا پایان خردادماه افزود: عرض کم موجب شده بود که این پل به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شود و حوادث جاده ای بسیاری روی آن ایجاد شود، که با پیگیری های صورت گرفته اقدامات لازم برای افزایش عرض از طرفین به طول ۳۰/۷ متر در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص پروژه‌های ساخت و احداث راهدارخانه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان تصریح کرد: پروژه ساخت و احداث راهدارخانه‌ مرکزی شهرستان تیران با ۱۶۲ میلیارد ریال اعتبار تا پایان خردادماه ۹۰درصد پیشرفت داشته، راهدارخانه شهرستان خوانسار با ۱۲۱ میلیارد ریال اعتبار پیشرفت ۷۲درصدی داشته است.

طراوت عنوان کرد: پروژه تعمیرات و بهسازی ساختمان اداره راهداری شهرستان داران، ۹۰درصد پیشرفت داشته و پروژه بهسازی سیستم برق محوطه و ساختمان راهدارخانه های غرب استان نیز در ۳ماهه ابتدایی سال جاری ۵۵ درصد پیشرفت داشته است.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از بهسازی و تکمیل قرارگاه پلیس راه استان اصفهان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و افزود: تعمیرات و بهسازی ساختمان و محوطه پاسگاه پلیس راه خور- جندق با ۱۱ میلیارد ریال پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در استان اصفهان ۶۰  مورد می باشد که یک مورد از آنها در سال ۱۴۰۳ به مرحله بهره برداری رسیده است. همچنین تعداد ۳۱ مورد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال ساخت می باشد که پیش بینی می شود  تعداد ۳ مجتمع جدید در سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.