شناسهٔ خبر: 171355 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان جایزه استانی جوانی جمعیت را دریافت کرد

تجلیل از مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، در دومین رویداد استانی برگزیدگان جوانی جمعیت، جایزه جوانی جمعیت را از استاندار سمنان دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان، با اهدای لوح تقدیر و تندیس ، از تلاش‌های مدیرکل و مجموعه راه و شهرسازی استان به‌جهت تحقق اهداف مرتبط با اعتلای سیاست‌های کلی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:
تلاش در راه اعتلای فرهنگ متعالی خانواده و فرزندآوری در اسلام و اهداف و ارزش های نورانی آن در راستای حفظ کیان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو مجاهدت دلسوزانه افرادی است که روح و فکر آنها سرشار از عشق به دین و سرزمین و ملت ایران است. اکنون که همت گمارده و با عزم راسخ در تحقق اهداف مرتبط با اعتلای سیاست های کلی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهتمام داشته اید، فرصت را مغتنم شمرده، از زحمات ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت قدردانی می نمایم.