شناسهٔ خبر: 171631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان؛

جلسه پیگیری جذب اعتبارات پروژه‌های راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد

جلسه پیگیری جذب اعتبارات پروژه‌های راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد رئیس اداره امور مالی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه پیگیری جذب اعتبارات پروژه‌های راه و شهرسازی استان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، مهدی محمدپور رئیس اداره امور مالی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به‌منظور بررسی سازوکار اجرایی و جذب اعتبارات، جلسه‌ای با حضور سید علی میرکریمی، مدیرکل و کلیه معاونت‌های این اداره کل در خصوص پیگیری جذب اعتبارات برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه مدیرکل محترم تک‌ تک پروژه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و برای تک تک پروژه‌ها دستورات لازم را برای تسریع در روند ارائه صورت وضعیت‌ها و جذب اعتبارات ابلاغ کرد.

محمدپور افزود: مباحث مطرح شده در این جلسه در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام و بعضاً پروژه‌ها که قرارداد آن فسخ شده است و باید پیمانکار جدید جایگزین شود، درج پروژه‌ها در سامانه، پیگیری پروژه‌های بازآفرینی و مسکن و پروژه ساختمان‌ها و محورهای مربوط به این اداره کل است.

رئیس اداره امور مالی و دبیر جلسه در پایان جلسه تصریح کرد: کلیه دستورات مدیرکل محترم ظرف هفته‌های آینده اجرایی شود و مجدداً جلسه به صورت هفتگی تا به نتیجه رسیدن اقدامات برگزار شود.