شناسهٔ خبر: 171752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

تکمیل پروژه ساختمان دولت شهرستان کوثر در مراحل پایانی

تکمیل پروژه ساختمان دولت شهرستان کوثر در مراحل پایانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تلاش برای تکمیل پروژه ساختمان اداری و خدماتی دولت شهرستان کوثر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جریان بازدید میدانی از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان کوثر اظهار داشت: در صورت اختصاص اعتبارات مصوب، پروژه ساختمان اداری دولت شهرستان کوثر که از سال ۱۳۸۹ آغاز شده تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این ساختمان اداری در سه طبقه و با کاربری اداری با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع در حال احداث بوده و با بهره‌برداری از این ساختمان مشکل استقرار ادارات دولتی و خدمات رسان در شهرستان کوثر مرتفع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید تصریح کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۶۰ درصد رسیده و برای تکمیل نهایی آن نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جدید هستیم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات خوب معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل، خاطرنشان کرد: این پروژه در مرحله اجرای نما بوده و تلاش می‌کنیم این ساختمان اداری و خدماتی را در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و به مردم عزیز شهرستان کوثر تحویل دهیم.

لازم به یادآوری است این ساختمان جزء پروژه‌های در دست اجرای اداره پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل بوده و با تکمیل نهایی آن مشکل استقرار دائمی بیش از ۱۲ دستگاه دولتی و خدمات رسان عمومی مرتفع خواهد شد.