شناسهٔ خبر: 17177 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساماندهی و نصب تابلو علایم در مسیر قره آغاج – هشترود در آذربایجانشرقی/ نصب سرعتگیر در برخی محورهای شهرستان شبستر

سرعت گیر- علایم هشداردهنده جاده ای سرپرست اداره راه و شهرسازی چاراویماق گفت: عملیات ساماندهی و نصب تابلو علائم در مسیر قره آغاج به هشترود انجام گرفت، در حالیکه به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر نصب سرعت گیر در ورودی محورهای روستایی به محور اصلی و بزرگراه در این شهرستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجانشرقی, بهزاد میرزاپور مونسی افزود: در راستای ارتقاء سطح ایمنی و سهولت تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان, راهداران تلاشگراین اداره اقدام به نصب، مرمت و بازسازی تابلوهای علائم  در محور قره آغاج – هشترود نمودند.

وی گفت: هدف اصلی از این عملیات رفع نواقص تابلو و افزایش دید و ایمنی سازی در راههای حوزه استحفاظی شهرستان و همچنین بهبود وضعیت و ارتقاء سطح ایمنی در راهها و کاهش تصادفات جاده‌ای است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی چاراویماق تعداد علائم مرمت و بازسازی شده را در محور قره آغاج – هشترود ۲۰ مورد عنوان کرد.

همچنین مرتضی محمد مصری رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر گفت: این اداره به منظور افزایش سطح ایمنی در محورهای ارتباطی اقدام به نصب سرعت گیر در محل ورودی محورهای روستایی به محور اصلی می‌نماید.

وی افزود: تاکنون برای محورهای فرعی سیس، شندآباد، و خامنه سرعت گیر نصب شده است و تا حد امکان برای سایر تقاطع‌های روستایی مسیر صوفیان - شبستر و شبستر- سلماس نیز نصب خواهد شد.

محمد مصری گفت: با نصب سرعت گیر و علائم هشدار دهنده از ورود خودروها با سرعت زیاد به تقاطع به ویژه در تاریکی هوا جلوگیری شده و این امر باعث کاهش تصادفات احتمالی خواهد شد.

نظر شما