شناسهٔ خبر: 171792 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مطرح شد:

پیگیری توسعه محور ایلام-حمیل- کرمانشاه در بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

بازدید معاون شرکت ساخت از تونل دوم آزادی ایلام.JPG با تسریع روند اجرای پروژه‌های مختلف راه‌سازی محور ایلام-حمیل- کرمانشاه تردد مسافرین و زائرین اربعین و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق تسهیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(ایلام)، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید محمدرضا کد خدا زاده معاون توسعه راه ها شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با وجود اهمیت محور ایلام- ایوان- کرمانشاه عمده تردد مسافرین و کامیون‌های حمل کالا به استان و در نهایت کشور عراق از طریق محور ایلام- حمیل- کرمانشاه صورت می گیرد و این مهم باعث شد که توسعه محور به چهار خطه از سالهای گذشته شروع و تا کنون ادامه داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در حال حاضر پروژه‌های مهمی در محور ایلام- حمیل- کرمانشاه در دست احداث می باشد از جمله احداث تونل دوم آزادی، و عملیات چهار خطه کردن مسیر در چند نقطه مختلف و همچنین احداث دو تقاطع غیرهمسطح کارزان و محور قدیم سرابله که پیمانکاران در این طرح ها مشغول عملیات اجرایی هستند.

دوستی اظهار کرد: عملیات حفاری تونل دوم آزادی به طول 3200 متر در حال اجرا است که از سمت ایلام تا کنون 572 متر حفاری صورت گرفته و از سمت سرابله نیز 152 متر حفاری انجام شده است.

وی از تلاش پیمانکاران برای تکمیل و چهار خطه کردن قسمت‌های مهمی از مسیر ایلام تا شباب تا اربعین خبر داد و افزود: پیگیری‌های لازم برای احداث تقاطع جاده چشمه چاهی- سفیدخانی به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار اجرای این پروژه عملیاتی خواهد شد.