شناسهٔ خبر: 172013 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

راهداری زنجان سومین جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل این اداره زنجان ضمن بزرگداشت دهه محرم، خدمت به خلق را عبادت دانست و گفت: با توجه به هم‌زمانی سفرهای تابستانی و ایام عزاداری عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع)، محورهای مواصلاتی این استان پرحجم و پرتردد است که استقرار گشت‌های راهداری در محورها و ارائه خدمات شایسته به مسافران ضروری است.

وی در ادامه از روسای شهرستان‌ها خواست در چند روز پیش رو تمهیدات ویژه‌ای در محورهای پر تردد شهرستان‌ها صورت گیرد و از فرصت معنوی پیش آمده با ارائه خدمات به عزاداران حسینی نهایت بهره را ببرند.

اسماعیلی گفت: در کنار اورهال شدن ماشین‌آلات راهداری، با توجه به نیازی که در شهرستان‌ها برای تامین ماشین‌آلات به منظور امدادرسانی و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر وجود دارد، بهتر است روسای ادارات با فرمانداران و مسئولین شهرستان رایزنی‌های لازم جهت تأمین و تخصیص اعتبار برای خرید ماشین‌آلات جدید را انجام دهند.

وی با عنوان این مطلب که اقدامات راهداری منوط به زمستان نیست، افزود: این اداره کل با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط‌کشی، نصب جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده انتظامی و اطلاعاتی، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، شانه‌سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری، در سطح کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه تغییر نگرش را عاملی برای تحول سازمان دانست و گفت: بهتر است هر کدام از ما این تغییر را از خود شروع کنیم و با دوری از روزمرگی‌ها، شاهد تحول و پویایی مجموعه باشیم.

در پایان از علی پیری، رییس اداره ماشین آلات، حسن محمدی، رییس اداره کالا و محمد جعفری، رییس اداره شهرستان ماه‌نشان به خاطر کسب رتبه برتر در شاخص ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ با اهدای لوح تقدیر شد.