شناسهٔ خبر: 172023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور خدمات به کاربران جاده ای انجام شد؛

پاسخگویی به بیش از ۳۶ هزار تماس توسط مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی

141 به منظور خدمات به کاربران جاده ای طی بهار امسال به ۳۶ هزار و ۲۷۰ تماس با مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی پاسخ داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در سه ماه گذشته ۳۶ هزار و ۲۷۰ نفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان تماس گرفتند که حاکی از افزایش ۴۴ درصدی است.

وی افزود: ۳ هزار و ۲۶۱ نفر نیز در این بازه زمانی با اپراتور استانی سامانه ۱۴۱ تماس گرفتند، همچنین طی این مدت میانگین تماس ها ۳۵ مورد بوده است.

این مسئول اظهار کرد: وضعیت جوی، شکایت یا پیگیری شکایات حمل و نقل باری و مشکلات مشاهده شده جاده ای بیشترین موضوعاتی است که از سوی تماس کاربران جاده ای با این سامانه مطرح شد.  

ربانی ادامه داد: کارشناسان سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه‌روزی پاسخگوی مسافران و کاربران جاده ای است.