شناسهٔ خبر: 172125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات زیرسازی و احداث راه روستایی در حوزه شهرستان بشرویه

راه روستایی خراسان جنوبی.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه از آغاز عملیات زیرسازی و آماده سازی در محورهای روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان جنوبی)، حامد نصیرایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از آغاز ادامه عملیات زیرسازی و آماده سازی در دو محور روستایی بشرویه چاهنو و بشرویه - چاه حاجی از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: این دو پروژه جمعا به طول ۳ کیلومتر در حال زیرسازی و آماده سازی جهت احداث و اسفالت است و زیرسازی این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه احداث راه روستایی و نگهداری آن یکی از وظایف ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای است، اظهار کرد: جهت ایمنی کاربران جاده ای و بهره مندی روستائیان از راه آسفالته این امر در دستور کار این اداره قرار دارد.

نصیرایی افزود: طی سال گذشته به میزان ۱۵٫۳ کیلومتر راه روستایی با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه شهرستان بشرویه احداث، بهسازی و روکش شده است.

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان بشرویه مسئولیت نگهداری از ۶۲۳ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد یادآور شد: از این مقدار ۱۶۲ کیلومتر راه اصلی و فرعی ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۲۶۱ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.