شناسهٔ خبر: 172154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان:

دوره آموزشی تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری استان زنجان برگزار می‌شود

مهندس رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دوره آموزشی تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری شهرهای استان در اداره کل راه و شهرسازی زنجان برگزار می شود.

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)،با بیان اینکه ۵ رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه‌های جهادی در عناوین مختلف برگزار می شود، گفت: گروه های جهادی در تبیین و اقناع سازی ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری نسبت به نوسازی واحدهای مسکونی نقش بسیار موثری دارند. 

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی به گروه های جهادی ابراز کرد: این دوره به همت اداره کل راه و شهرسازی استان و همکاری بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می‌شود. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دوره آموزشی تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری شهرهای استان، اوایل هفته آینده در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود.

 رسولی تاکید کرد: ورود بسیج به اقناع سازی و ترغیب مردم در محلات هدف بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی بسیار اهمیت دارد.