شناسهٔ خبر: 172207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب اعلام کرد؛

تسطیح و شانه سازی ۲۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی میاندوآب در سال جاری

7c1eae06-807c-45db-8ab6-db9c3a16fa5f.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل میاندوآب از تسطیح، رگلاژ و شانه سازی ۲۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۳ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی سولدوزیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب افزود: در راستای افزایش آگاهی کاربران جاده‌ای این شهرستان و همچنین افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی ۴۰ مورد تابلو هشدار دهنده جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان نصب شده است.

سولدوزیان یاد آور شد: با توجه به لزوم برقراری ایمنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان و جلوگیری از تصادفات، اقداماتی همچون بازسازی و نصب ۶۵ متر گاردریل و جدول گذاری به طول ۲ کیلومتر در این بازه زمانی انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل میاندوآب در خصوص اقدامات انجام شده در محور کمربندی الغدیر میاندوآب در سال جاری اظهار کرد: تیرگذاری و نصب چراغ در محور کمربندی الغدیر میاندوآب به طول ۵ کیلومتر و پرکردن رفوژ میانی بلوار الغدیر به طول ۳ کیلومتر از جمله اقدامات اداره راهداری شهرستان در این مدت است.

سولدوزیان ادامه داد: نخاله برداری بیش از ۵۵۰ متر مکعب در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب و اجرای ۵۴ مورد گشت‌های تلفیقی با پلیس راه و گشت‌های دروازه‌ای و کنترل ناوگان با هدف کاهش تخلفات از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب در ۳ماهه نخست سال جاری است.