شناسهٔ خبر: 172261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شرکت در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان مشروط به ثبت نام در سامانه جامع مدیریت یکپارچه

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه مشترک دستگاه نظارت و هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با حضور مدیرکل  راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بر اطلاع رسانی به مهندسین درخصوص ثبت نام در سامانه عضویت جامع مدیریت یکپارچه مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان که شرط اساسی در شرکت در انتخابات است، تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، جلسه مشترک دستگاه نظارت و هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با حضور وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی روز شنبه ۳۰ تیرماه جاری در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در این جلسه داعی ضمن تشکر از همدلی و هم افزایی بین دستگاه نظارت و هیات اجرایی از برگزاری منظم جلسات تخصصی و مشترک استقبال کرده و گفت: این اداره کل با حساسیت و اهمیت روز افزونی این جلسات را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره در نیمه اول مهرماه به صورت تمام الکترونیکی به اهمیت حضور و مشارکت اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و گفت: تمام ظرفیت‌ها جهت بالابردن مشارکت و برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم مهیا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یکی از مهم‌ترین اهداف اداره کل راه و شهرسازی استان برگزاری انتخابات با حداکثر دقت اعلام که به خواست خداوند و تلاش و همت همه عزیزان دخیل در برگزاری این انتخابات این امر مهم میسر خواهد شد.

وی خواستار اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده در راستای ایجاد انگیزه برای ۴۴ هزار و ۳۰۴ عضو فعال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جهت شرکت حداکثری اعضا در انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در ادامه به تهیه بولتن مستندسازی اقدامات، تعامل و هم افزایی ایجاد شده بین دستگاه نظارت و هیات اجرایی، تسهیل ثبت نام مهندسین در سامانه جامع مهندسین در جهت افزایش مشارکت اعضا، اطلاع رسانی به مهندسین جهت ثبت نام در سامانه جامع یکپارچه از طریق پیامک، تعیین تکلیف متقاضیان برخی بندهای نظام نامه انتخابات و.... را خواستار شد.

در ادامه سعید حسین پور رئیس و محمدحسن اکبرزاده نایب رییس هیات دهمین دوره انتخابات هیات مدیره گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته در مدت زمان تشکیل هیات اجرایی ارائه نمودند که اهم عملکرد هیات اجرایی نظیر اطلاع رسانی از طریق روزنامه و sms جهت ثبت نام از داوطلبین و زمان برگزاری انتخابات، ثبت نام از داوطلبان عضویت در دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان به مدت یک ماه که در مجموع ۲۶۰ نفر ثبت سامانه و از این تعداد ۱۲۷ نفر ثبت نام نهایی و ۱۱۵ نفر مدارک خود را در دبیرخانه هیات اجرایی تکمیل کردند، تشکیل پرونده و بررسی کلیه پرونده ثبت نام کنندگان و استعلامات پنج‌گانه، استعلام از شورای انتظامی سازمان و استعلام عضویت سازمان نظام مهندسی، ارسال نامه استعلام از اداره کل راه و شهرسازی و لیست ثبت نام کنندگان به اداره، مستند سازی از تمامی مراحل و فرایند انتخابات و... را می‌توان نام برد.

در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان نظرات و راهکارها پرداختند.