شناسهٔ خبر: 172611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی خط کشی دو جزئی و سه خطه در محورهای استان همدان

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات اجرایی خط کشی دو جزئی و سه خطه درسطح محورهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: بمنظور ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان، تحول در حوزه راهداری و رضایتمندی کاربران جاده ای از امروز عملیات اجرایی خط کشی دو جزئی و خط کشی راههای شریانی و اصلی بصورت سه خطه در راههای استان آغاز شده است.

آهکی افزود: عملیات خط کشی محورهای استان همدان توسط ۴ اکیپ راهداری آغاز شده و پیش بینی می شود تا قبل از شروع طرح اربعین حسینی تمامی راههای شریانی و اصلی استان به صورت سه خطه خط کشی شوند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته ۳۰۰۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان اجرا شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال ۱۴۰۳ بیش از آمار سال گذشته در سطح راه‌های استان همدان خط کشی اجرا شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی خط کشی به صورت سه خطه در محور همدان-تهران آغاز شده و به زودی در سایر راههای شریانی و اصلی نیز شروع خواهد شد و بطور همزمان نیز ۲ اکیپ امانی نیز مشغول خط کشی راه‌های فرعی و روستایی استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان با اشاره به وضعیت روشنایی راه‌های استان همدان گفت: هم اکنون افزون بر ۸۸ درصد سیستم های روشنایی استان تعمیر و راه اندازی شده است و در تلاش هستیم تا قبل از شروع سفرهای اربعین حسینی حداقل ۹۷ درصد سیستم های روشنایی محورهای استان فعال شوند.