شناسهٔ خبر: 172757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعلام نرخ بلیت اتوبوس ناوگان مسافری استان مرکزی در طرح اربعین

اختصاص 80 دستگاه اتوبوس برون شهری برای اعزام زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از مبادی استان كرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نرخ مصوب بلیت اتوبوس ها از مبدأ مراکز استانها به مقصد پایانه های مرزی کشور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نرخ بلیت اتوبوس از مبدأ مراکز استانها به پایانه‌های مرزی کشور را ابلاغ کرد.

وی افزود: بر این اساس نرخ بلیت اتوبوس های ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره از اراک تا پایانه مرزی برکت در شهرستان مهران به این شرح است: اتوبوس های ۲۵ نفره vip برابر با ۸۵۰ هزار تومان، ۳۲ نفره کلاسیک ۶۵۰ هزار تومان و ۴۴ نفره برابر با ۴۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

جهانی خاطرنشان کرد: نظارت بر نحوه فروش بلیت، صدور صورت وضعیت سفر و هرگونه فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافری، علاوه بر حضور مستمر نمایندگان این اداره کل در پایانه‌های مسافربری، بصورت الکترونیکی از طریق سامانه‌های داپ، سپهتن و راوی در تمام ساعات شبانه روز رصد خواهد شد.

بازدید از پایانه‌ها، شرکت‌ها و ناوگان مسافری از جمله اقداماتی است که به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، اکنون توسط کارشناسان در حال انجام است و این کار تا پایان طرح اربعین ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: مردم برای انتقال هرگونه پیشنهاد، شکایت و درخواست می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ شامل تماس تلفنی، پیامک، سایت و اپلیکیشن موارد مورد نظر را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در میان بگذارند تا در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذیرد.