شناسهٔ خبر: 172826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

دعوت از پیمانکاران و سازندگان برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن

مسکن خوزستان6 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از پیمانکاران و سازندگان بومی و غیر بومی برای مشارکت در فرایند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خوزستان دعوت به عمل می آید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان خوزستان، میثم آذرسا با اشاره به آخرین اقدامات برای شتاب‌بخشی به فرایند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تسریع در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان طی مدت زمان تعیین شده، از کلیه سازندگان و پیمانکارانی که تمایل دارند در فرایند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان مشارکت کنند، دعوت به عمل می‌آید.

وی افزود: شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: سوابق، توانمندی و امتیازات پیمانکاران و شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت کفایت لازم در پروژه‌ها وارد خواهند شد.

آذرسا گفت: در همین راستا برای هر پروژه متناسب با آمار متقاضیانی که با واریز حداقل ۴۰ میلیون تومان در حساب مسدودی خود، وارد طرح نهضت ملی شده‌اند، از سازندگان ذی‌صلاح بهره‌گیری می‌شود. بدیهی است واریزی‌های بعدی متقاضیان طبق اعلام رسمی اداره کل، متضمن تکمیل و تحویل واحدها خواهد بود.