شناسهٔ خبر: 172906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز بهسازی روکش آسفالت محور شهرکرد به بروجن

آغاز بهسازی روکش آسفالت محور شهرکرد به بروجن به طول ۱۹ کیلومتر معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: عملیات بهسازی محور شهرکرد به بروجن با استفاده از راهکارهای حفاظتی به طول ۱۹ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری)، امین قوامی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: عملیات بهسازی محور شهرکرد به بروجن با استفاده از راهکارهای حفاظتی با عنوان روکش آسفالت حفاظت اسلاری سیل به طول ۱۹ کیلومتر آغاز شد.

 قوامی افزود: این پروژه در محور شهرکرد به بروجن به طول ۹ کیلومتر همچنین در شهرستان بروجن محور سفید دشت به زرین شهر به طول ۱۰ کیلومتر است.

معاون راهداری استان بیان کرد: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۸ میلیارد تومان است.

قوامی در پایان گفت: یکی از آسفالت‌های حفاظتی و از روش‌های نگهداری و مرمت رویه آسفالتی راه‌ها روش اسلاری سیل (Slurry Seal) است. مخلوط اسلاری سیل از مصالح خوب دانه بندی شده و پیوسته و زبر و تمیز فاقد آلودگی، آب، فیلرهای معدنی و یا مواد مضاف که به‌صورت یکنواخت با یک نوع قیر امولسیون ترکیب می‌شوند درست می‌شوند.